● 
اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
 
   
 
برگزاری مراسم توجیهی فرهنگی-آموزشی در مرکز مشهد

تاریخ ایجاد   1392/07/23 - 10:19  تعدادمشاهده  1586 بازگشت

مراسم توجیهی فرهنگی- آموزشی ورودی های جدید مرکز مشهد در روز دوشنبه، مورخه 22/7/92 در سوله ورزشی دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای مراسم، دکتر محمد موسوی، رئیس مرکز، ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان و آرزوی موفقیت برای آنان گفت: دانشگاه پیام نور مشهد بزرگترین دانشگاه از لحاظ کمی در سطح شهر مشهد است. سعی مسئولین و ما این است که با حداقل امکاناتی که در اختیار داریم، بیشترین بهره وری را داشته باشیم.
در ادامه مراسم، حجت الاسلام و المسلمین ایلخانی در مورد اهمیت روز عرفه و تفکر به خود در این روز سخنانی را بیان کرد و ادامه داد: شما دانشجویان بایستی اسمی را که امروز دارید، مدنظر داشته باشید. دانشجو باید متن حرکتش، علم و دانش باشد و دقت، فکر و استعداد خود را برای کسب علم و دانش بگذارد.
دکتر ابراهیم تقی زاده، رئیس پیام نور خراسان رضوی نیز گفت: شما در پیام نور وارد شدید و امید است که این پذیرش، نوری باشد در مسیر زندگی شما. وی اعلام کرد: همت ما بر این است که تا حد امکان نسبت به رفع کمبودهای دانشجو و دانشگاه گام برداریم و تا به امروز رایزنی های بسیاری در خصوص رفع مشکل کمبود فضای آموزشی جلسات انجام شده و ان شالله این مشکل، به زودی رفع خواهد شد. وی در پایان از موفقیت های دانشگاه پیام نور سخن گفت و اعلام کرد: ما قوی ترین و فعال ترین تشکل ها و انجمن های علمی را در سطح دانشگاه ها داریم و با توجه به این که مشهد، پایتخت معنوی ایران است، بهترین فعالیت های علمی و فرهنگی در این دانشگاه صورت می گیرد.
در پایان مراسم نیز از دانشجویان برتر تقدیر و تشکر به عمل آمد.