● 
اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
 
   
 
انتصاب آقای دکتر محمد علی داور یار بعنوان سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی

تاریخ ایجاد   1394/10/02 - 06:07  تعدادمشاهده  1915 بازگشت

آقای دکتر محمد علی داوریار طی حکمی از سوی آقای دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام نور کشور، به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکتر نجفی برزگر معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور که به نمایندگی از سازمان مرکزی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی در مشهد  حضور داشت ، افزود: با توجه به همدلی ، همزبانی و همبستگی که در مجموعه این استان مشاهده میگردد و واقعا" ثروت بسیار بالایی است، بنده  پیشنهاد می نمایم با ایجاد اطاق فکر از کلیه پتانسیل اعضای هیئت علمی و کارکنان بهره گیری شود . وی تصریح کرد: خوشبختانه دانشگاه پیام نور این ثروت را دارد که در واقع اگر بعد از یک مدت طولانی یک مدیری تمام تلاش خود را در جهت پیشرفت تولید علم و دانش در دانشگاه بکار گرفت و احساس خستگی نمود، بلافاصله یک استاد مقتدر دیگری این پرچم را در دست گرفته و با شتاب بیشتر این حرکت طی خواهد گردید.

دکتر نجفی برزگر حضور دکتر رستمی ابوسعیدی و دکتر اکبری را در دانشگاه پیام نور یک نعمت و یک فرصت ارزشمند دانست و اظهار داشت که از زمان تصدی این بزرگواران به ریاست وقائم مقام دانشگاه پیام نور، الحمدا... خیلی از مشکلات دانشگاه در وزارت علوم مرتفع گردیده است .

دکتر نجفی در این مراسم نیز اشاره ای به تمدن کهن ایران و خراسان نموده و دسترسی این استان را به جاده ابریشم و امتداد این جاده تا کشورهای آسیا میانه  و چین را   منشا تحولات فرهنگی و   بین المللی دانست و افزود: یکی از ماموریت های دانشگاه بحث توسعه دانشگاه در فعالیت های   بین المللی است . ایشان همجواری استان خراسان را با کشورهای همجوار فرصت بسیار مغتنم دانست و بیان داشت با برنامه ریزی منسجم می توان  تولیدات دانشجویی را در بازارهای کشورهای همجوار عرضه نمود.

در ادامه دکتر محمد علی داور یار نیز از دانشجویان به عنوان ولی نعمت نام برد و افزود: افتخار ما این است که به دانشجویان خدمت می نمایم. ایشان ضمن اشاره به صحبت های ریاست عالی دانشگاه در خصوص استفاده از پتانسیل بالای استان خراسان رضوی تصریح نمودند: با توجه به همکاران خوب هیئت علمی  سعی خواهیم نمود که ایده های سازمان مرکزی را پیاده نموده و اولویت کار خودر را در جهت پیشرفت it   ( فناوری اطلاعات) متمرکز خواهیم نمود و با سرعت در جهت پیشرفت علمی و پژوهشی کشور حرکت می نمائیم.

گفتنی است دکتر نجفی برزرگر به همراه دکتر محمد علی داور یار نیز  دیداری با معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی داشتند که در این دیدار دکتر صادقی معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی، حضور دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی و دکتر اکبری و دکتر نجفی برزگر را در دانشگاه پیام نور ثروت ارزشمندی برای دانشگاه پیام نور دانست . در این دیدار موضوعاتی در خصوص تعامل بیشتر دانشگاه با استانداری، حضور فعال دانشگاه در کمیسیون های استانداری و تعامل بیشتر دانشگاه پیام نور با دانشگاه های دیگر صحبت گردید.

دکتر محمد علی داور یار استاد یار گروه حقوق و فقه دانشگاه پیام نور بوده و از سوابق شغلی ایشان می توان به معاون دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز مشهد، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز قوچان، 21 سال تدریس در دانشگاه پیام نور و سرپرست توسعه آموزش عالی منطقه آزاد قشم نام برد.