● 
اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
 
   
 
برگزاری مراسم احیاء نیمه شعبان در دانشگاه پیام نور مرکز مشهد

تاریخ ایجاد   1396/02/23 - 09:03  تعدادمشاهده  838 بازگشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، برای اولین بار و با همت اداره فرهنگی و فوق برنامه مرکز و همکاری اعضای کانون قرآن و عترت و دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، مراسم احیاء نیمه شعبان در نمازخانه دانشگاه پیام نور مرکز مشهد برگزار گردید.

در این مراسم که با استقبال خوب دانشجویان دختر دانشگاه همراه بود، مراسم از ساعت 22 با تلاوتی از کلام ا.. مجید و سخنرانی حجت الاسلام جباریان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان و با حضور سرکار خانم دکتر ضیائی سرپرست مرکز مشهد آغاز شد.

در این مراسم حجت الاسلام جباریان در خصوص احیاء نیمه شعبان مطالب بسیار مفید و ارزنده ای را برای دانشجویان بیان نمودند.

در ادامه این مراسم قناد سرپرست اداره فرهنگی و فوق برنامه مرکز به میمنت این ایام فرخنده در مدح منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) مدیحه سرایی نمود و حجت الاسلام نیازجو نیز در فضیلت این ایام سخنرانی و برادر شیخ مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری با قرائت دعای پر فیض کمیل مجلس را زینت بخشید.

از دیگر برنامه های این مراسم نورافشانی و بریدن کیک تولد به مناسبت این میلاد فرخنده بود و سپس دانشجویان بعد از صرف سحری با یک دستگاه اتوبوس جهت زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) عازم حرم شدند.

گفتنی است حضور سرکار خانم دکتر ضیائی سرپرست مرکز و دکتر جلالی معاونت فرهنگی و اجرایی مرکز و حمایت این دو بزرگوار در برگزاری این مراسم قابل تقدیر بود و دانشجویان از حضور این عزیزان تشکر نودند.