● 
اِلأَربِعا ١٥ شوال ١٤٤٥
 
   
 
دیدار دبیران انجمن های علمی و کانون های فرهنگی مرکز مشهد با ریاست استان

تاریخ ایجاد   1396/02/30 - 10:00  تعدادمشاهده  791 بازگشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، با توجه به برگزاری انتخابات دبیران انجمن های علمی و کانون های فرهنگی مرکز مشهد در اردیبهشت ماه سال جاری، دیدار دبیران منتخب انجمن های علمی و کانون های فرهنگی مرکز مشهد با ریاست استان در ستاد استان واقع در شهید قانع 20 برگزار گردید.

در این دیدار صمیمی دکتر داوریار ضمن تبریک به منتخبین دبیران انجمن های علمی و کانون های فرهنگی، آنان را نماینده واقعی دانشجویان معرفی نمود و از آنها خواست که به عنوان مشاور ریاست استان موضوعات و مشکلات دانشجویی را انعکاس نمایند.

دکتر داوریار افزود: این فرصتی که هم اکنون در اختیار شما قرار گرفته است، به عنوان یک خاطره فراموش نشدنی در ذهن شما خواهد بود و سعی نمایید تا از این فرصت در خدمات رسانی به دانشجویان و پیگیری امور آنان نهایت تلاش خودتان را انجام دهید.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فصل الخطاب کارهای خودش را قانون دانست و اظهار داشت به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد تا برای دانشجویان در راستای قانون مشکلی ایجاد گردد.

ایشان در ادامه از مشکلات و کاستی های موجود در دانشگاه نام برد و اظهار داشت که تمام تلاش ما این است که تا آنجا که توان داریم در رفع این مسائل بیش از گذشته گام برداریم و حیات دانشگاه وابسته به دانشجویان است و هرچه برای دانشجویان و فعالیت های علمی ، فرهنگی و آموزشی اقدام کنیم، سرمایه گذاری برای صاحبان دانشگاه است.

در ادامه این دیدار دبیران انجمن ها و کانون ها ضمن تشکر از برگزاری این جلسه از چینش مسئولین اداره فرهنگی استان و مرکز مشهد از ریاست استان تشکر نمودند و در خصوص برخی مشکلات پیش رو فعالیت های علمی و فرهنگی مطالبی را ایراد نمودند.

در این جلسه آقای ملکی مسئول انتخابات سال جاری انجمن های علمی، گزارشی از فعالیت های انجام شده را ارائه نمودند.

گفتنی است در این دیدار مقررشد دبیر شورای دبیران انجمن های علمی هر ماه یک جلسه به منظور پیگیری امور انجمن های علمی و کانون های فرهنگی با ریاست استان داشته باشد.