● 
اِلخَميس ١٦ شوال ١٤٤٥
 
   
 
برگزاری سومین جلسه انجمن علمی تربیت بدنی مرکز مشهد

تاریخ ایجاد   1396/06/22 - 01:13  تعدادمشاهده  1187 بازگشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، سومین جلسه رسمی انجمن علمی تربیت بدنی با هدف تشکیل نهضت داوطلبی و توجیه ناظرین در جهت ارزشیابی کلاسهای عملی و تئوری با نظر به ارتقاء کیفیت سطح آموزشی با حضور سرکار خانم دکتر کریمی مدیر گروه محترم تربیت بدنی و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور مشهد و سید مجتبی رضایی اصل دبیر انجمن علمی تربیت بدنی و معاونت اجرایی شورای دبیران دانشگاه و کلیه اعضای فعال کارگروه های تخصصی آقایان و بانوان انجمن برگزار گردید.
  سرکار خانم دکتر کریمی عضو هیئت علمی  و مدیر گروه تربیت بدنی مرکز مشهد در این جلسه  از پیگیری های انجام شده در راستای تلاش جهت اخذ رشته کارشناسی ارشد تربیت بدنی،  یکسان سازی روش تدریس محتوای درسی توسط اساتید، اردوی توجیهی فرهنگی و آموزشی برای شناخت بهتر دانشگاه برای دانشجویاان جدید الورود، تهیه نقشه مکانها و ساختمانهای آموزشی دانشگاه بصورت پنفلت جهت تسهیل امور، ایجاد دو پویش مجازی و واقعی توسط نهضت داوطلبی در جهت اجرای فرهنگ ترافیک و محیط زیست با برند دانشگاه پیام نور مشهد، اجرای برنامه هایی از قبیل شاهنامه خوانی ، نهج البلاغه و ادبیات کهن در فضای باز دانشگاه، برگزاری دو کارگاه آموزشی برای دانشجویان ممتاز(آموزش مهارتهای زندگی و... ) و دانشجویان مشروط( آموزش یادگیری و انگیزه دهی و... )، نصب پیامهای بهداشتی و ورزشی در داخل فضای دانشگاه.، برگزاری مسابقات پیامکی ، مجازی و کتبی در بین دانشجویان، ایجاد رنگ آمیزی شاد در داخل سالن و فضای دانشگاه صحبت نمودند.

 در ادامه رضایی دبیر انجمن تربیت بدنی خلاصه گزارش عملکرد مثبت انجمن علمی را از ابتدای مسئولیت خود در دانشگاه بیان نمودند که دقیقا با اهداف خانم دکتر کریمی در یک راستا و در جهت نیل به اهداف والای پیشرفت انجمن و دانشگاه بوده است.
  همچنین یکی از نتایج و مصوبات عالی پایانی جلسه ، تشکیل کارگروه نهضت داوطلبی توسط دانشجویان گروه تربیت بدنی و انجمن علمی بوده که توسط سرکار خانم دکتر کریمی بصورت کامل توضیح داده شده و این طرح با نظر اکثریت آراء تصویب و در جهت اجرای آن تصمیماتی اتخاذ شد.
از مصوبات دیگر این جلسه می توان به انتخاب اعضای ناظرین؛ که یکی از شاخه های همین نهضت داوطلبی می باشد اشاره کرد که هرکدام از مسئولین کمیته های اجرایی انجمن بعنوان ناظرین ارزشیابی اساتید کلاسهای عملی و تئوری دروس تربیت بدنی منتخب شده که هدف از این کار ارتقاء کیفیت سطح آموزشی می باشد.