● 
اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
 
   
 
برگزاری هشتمین مسابقه ملی فناوری نانو

تاریخ ایجاد   1396/11/18 - 01:03  تعدادمشاهده  699 بازگشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دبیر انجمن نانوشیمی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد از برگزاری هشتمین مسابقه ملی فناوری نانو در دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد. دبیر انجمن افزود:هدف از برگزاری این مسابقه که بزرگترین رقابت علمی دانشجویی کشور در زمینه فناوری نانو است، ایجاد فضایی رقابتی سالم بمنظور افزایش آشنایی دانشجویان با فناوری نانو، گسترش آموزش فناوری نانو در دانشگاهها و دیگر مرکز علمی- آموزشی کشور، شناسایی برترینهای این حوزه از فناوری نانو، حمایت از آنها و جهت دهی فعالیتهای آموزشی و حمایت های تشویقی صورت گرفته از سوی ستاد توسعه فناوری نانو می باشند.

علاقه‌مندان به فناوری نانو می‌توانند با شرکت در این آزمون، میزان آشنایی خود با فناوری نانو را مورد ارزیابی قرار دهند و برای ارتقاء سطح آگاهی خود برنامه ریزی و تلاش کنند. به علاوه این آزمون بستری مناسب برای رقابت سازنده نهادهای ترویجی فناوری نانو، شرکت های آموزشی، مدرسان و متخصصان فناوری نانو برای کیفیت بخشی به فرآیند آموزش فناوری نانو و گسترش بیشتر این فناوری نوین است.کلیه افراد علاقه‌مند به فناوری نانو در تمامی رشته‌های دانشگاهی مرتبط، دانشجویان، فارغ التحصیلان، اساتید، کارمندان و معلمان امکان حضور در این مسابقه را دارند.
مسابقه ملی نانو تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان است. همچنین افرادی که مجاز به کسب حد نصاب نمره علمی شوند می‌توانند به عنوان مدرس ستاد نانو با ستاد نانو همکاری داشته باشند.
هزینه ثبت نام انفرادی از طریق سایت ستاد نانو ۳۰۰۰۰ تومان است ولی از طریق انجمن نانو شیمی دانشگاه، هزینه ثبت نام ۲۰۰۰۰ تومان است. افرادی که در هفتمین مسابقه ملی نانو در سال گذشته ثبت نام کرده بودند در این دوره با پرداخت ۱۰۰۰۰ تومان مجدد ثبت نام میشوند.
ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر:09367494954