● 
اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
 
   
 
جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با شهردار منطقه 11 در مرکز مشهد

تاریخ ایجاد   1397/09/20 - 10:35  تعدادمشاهده  466 بازگشت

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، به مناسبت روز دانشجو جلسه پرسش و پاسخ با حضور سرکارخانم دکتر ضیائی ریاست مرکز مشهد و جناب آقای مهندس ریخته گر ، شهردار منطقه 11 در سالن اجتماعات  مرکز مشهد برگزار گردید.

دراین جلسه سرکار خانم دکتر ضیائی ضمن عرض خیرمقدم به شهردار منطقه 11 ، روز دانشجو را نیز به دانشجویان تبریک گفتند و در ابتدا گزارشی از وضعیت دانشگاه ،  تعداد دانشجو ، ساختمان ها و اماکن ، فضای سبز و همچنین مشکلات دانشجویی از جمله ،  عدم وجود پارکینگ برای پارک خودرو دانشجویان مطالبی را ایراد نمودند. 

درادامه مهندس ریخته گرزاده ضمن عرض تبریک به دانشجویان به مناسبت روز دانشجو و ارائه گزارش از فعالیتهای شهرداری منطقه 11 ، افزودند که دانشجو باید مطالبه گر باشند و همواره در جهت رسیدن به اهداف و خواسته های خود از مسئولین مطالبه گری داشته باشد و از تلاش و پی گیری  دلسرد و مایوس نگردد.

در این جلسه دانشجویان مشکلات خود را اعم از ، عدم وجود پارکینگ ، عدم وجود فضای سبز مناسب در داخل و بیرون دانشگاه ، عدم تعامل شهرداری با دانشگاه در خصوص پروژه های شهرداری و استفاده از پتانسیل دانشجویان ، ترافیک در محدوده خیابان ستاری و ... به صورت کتبی یا شفاهی مطرح و شهردار منطقه به آنها پاسخ  لازم را ارائه نمودند.