● 
اِلأَربِعا ١٥ شوال ١٤٤٥
 
   
 
برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان مرکز مشهد

تاریخ ایجاد   1398/01/28 - 09:16  تعدادمشاهده  720 بازگشت

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز مشهد همزمان با اعیاد شعبانیه با حضور 260 نفر از دانشجویان در رشته های مختلف در تاریخ یکشنبه 25 فروردین 98 در تالار اطلسیه مشهد برگزار گردید.  

در این مراسم که با حضور پروفسور نژادعلی رئیس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی ،  معاون آموزشی استان، رئیس و معاونین دانشگاه پیام نور مرکز مشهد، تعدادی از مدیران و کارکنان استان و مرکز و بیش از 500 نفر از دانشجویان و خانواده های ایشان برگزار گردید.

در این مراسم ،پروفسور نژادعلی با ابراز خرسندی از حضور در بین دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور مرکز مشهد و خانواده های ایشان افزودند: یکی از بهترین جشن های زندگی جشن فارغ التحصیلی است  و من به همه شما این موفقیت را تبریک می گویم و خواستار تلاش های مضاعف شما هستم و اینکه به این مرحله از زندگی اکتفا ننموده و با تلاش بیشتر و ترسیم افق های روشن در زندگی ، بهتر از قبل در عرصه های اجتماعی حضور پیدا نمایید.

و نیز دکتر نژادعلی ضمن خیر مقدم به خانواده های دانشجویان افزودند: پدر مادر هاي عزیز كه با همت والا ، صبر و حوصله ، جوانانی غرور آفرين به جامعه سربلند ایران تقديم كرده اید ، امیدواریم همچنان فرزندانتان را حمایت و برای آنها برنامه ریزی داشته باشید.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی ضمن تقدیر از اساتید و کارکنان دانشگاه از مديران ، كاركنان و اساتید خوب و زحمتكش دانشگاه که با همه محدوديت ها و امكانات در همه ابعاد بهترين دانشجويان و بهترين دانش آموختگان ارزشمند را تقديم جامعه کرده اند تقدیر و تشکر نمودند.

دکتر ضیایی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز مشهد پس از خیر مقدم و قدردانی از حاضرین در جشن بویژه دانشجویان و خانواده های ایشان ، تشکر ویژه خود را تقدیم به پدرو مادر و همسران دانش آموختگان که در طول دوران تحصیل  یار و یاور دانشجویان بوده اند نمودند و همچنین قدردانی خود را از اساتید و کارکنان که در جهت رشد دانشجویان دخیل بوده اند ابراز داشتند و در ادامه افزودند، دانش آموختگان عزیز پس از فراغت از دانشگاه در هر پست و مقامی که قرار گرفتند و در تمام مسیرهای زندگی خود  اخلاق حرفه ای را سرلوحه کار خود قرار داده و قدردان زحمات پدر و مادر خود بوده و باشند.