● 
اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
 
   
 
برگزاری مراسم دانشجویان جدید الورود 99

تاریخ ایجاد   1399/08/28 - 02:25  تعدادمشاهده  400 بازگشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم استقبال و توجیهی نو دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز مشهد امسال متفاوت با سالهای قبل با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار گردید. در این مراسم که با حضور مجری پر توان صدا و سیمای خراسان رضوی جناب آقای سعید حق بین در مورخ 28/8/99 از ساعت 9 الی 10 صبح به صورت مجازی برگزار شد در ابتدا مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام ا.. مجید توسط آقای قناد رئیس اداره فرهنگی و فوق برنامه مرکز مشهد شروع گردید. در ادامه پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) سرکار خانم دکتر ثریا ضیائی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز مشهد ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان و توضیحاتی از فضای علمی دانشگاه پیام نور مرکز ، افزودند: دانشجویان جدید الورود بایستی در همین ابتدا درس های انتخابی خود را بر اساس سرفصل های تعیین شده انتخاب نمایند تا خدای ناکرده در زمان فارغ التحصیلی به مشکلی بر خورد ننمایند.ایشان در ادامه و با توجه به شیوع ویروس کرونا اظهارنمودند، دانشجویان سعی نمایند از کلیه امکانات مجازی که دانشگاه در اختیار شما دانشجویان قرار داده است استفاده نمایند و از مراجعه بی رویه به دانشگاه خود داری نمایند. سرکار خانم ضیائی رئیس مرکز همچنین اشاره به برگزاری کلاس های مجازی دانشگاه نموده و بیان داشتند که دانشجویان حتما" از کلاس های مجازی استفاده نمایند زیرا که نمرات پایان ترم بر اساس ارزشیابی است.

در ادامه دکتر نژاد علی رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی ضمن خیر مقدم به دانشجویان جدید الورود و خانواده محترمشان بیان داشتند که دانشگاه پیام نور دانشگاه خاصی بوده و با سایر دانشگاه ها از حیث آموزش متفاوت است و دانشجویان باید در بدو ورود به دانشگاه آئین نامه های دانشگاه را در سایت مرکز مشهد و استان مطالعه نمایند. ایشان در ادامه افزوند: امسال دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی بیش از 5000 دانشجو پذیرش داشته است که حدود 2000 نفر دانشجو در مرکز مشهد در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل خواهند بود.

در پایان نیز حجت الاسلام جباریان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی نیز ضمن تبریک  به دانشجویان جدید الورود و خانواده هایشان اظهار داشتند به فرموده حضرت امام (ره) اگر دانشگاه اصلاح شود کشور اصلاح می شود و نقش دانشجو و ودانشگاه در جامعه بی بدیل است . ایشان دانشگاه پیام نور را بهترین دانشگاه برای ادامه تحصیل معرفی نمودند که در این دانشگاه ، دانشجویان می توانند در کنار درس به اشتغال نیز مشغول باشند. حجت الاسلام جباریان در ادامه به فعالیت های دفتر نهاد منجمله  تولید و محتوای فرهنگی، مسابقات فرهنگی ، مشاوره و ازدواج و سایر برنامه های فرهنگی اشاره داشته و از دانشجویان جهت مشارکت در این امور دعوت نمودند.

شایان ذکر است دانشجویان به منظور آشنایی با تسهیلاتی که دانشگاه پیام نور در اختیار آنان قرار داده است، می توانند با مراجعه به کانال مجازی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد به آدرس @pnumashhad توضیحات کلیه مسئولین قسمت های مختلف آموزش ازجمله    ( معاونت آموزشی، مدیر آموزشی، مسئول خدمات دانشجویی، مسئول فناوری اطلاعات، مسئول امور فرهنگی و فوق برنامه، مسئول برنامه ریزی ، مسئول مالی دانشجویی)  را مشاهده و از مطالب ایراد شده کمال استفاده را بنمایند.