● 
اِجُّمعَة ٢٤ شوال ١٤٤٥
آموزش الکترونیکی
 
   
 
راهنمایی استفاده از امکانات آموزش الکترونیکی

تاریخ ایجاد   1391/07/18 - 07:33  تعدادمشاهده  12033 بازگشت

1.  محتوای یادگیری و کلاسها به صورت الکترونیکی در سامانه آموزش مجازی به آدرس http://lms.pnu.ac.ir به دانشجویان ارائه می شود. در این سامانه فایلهای راهنماجهت استفاده از کلاس موجود می باشد.
2. منابع درسی دانشجویان همانند سایر دانشجویان دانشگاه پیام نور می باشد. برای اطلاع از این منابع به سایت دانشگاه پیام نور http://pnum.ac.ir مراجعه فرمایید.
3.  تنها تفاوت دانشجویان الکترونیکی با سایر دانشجویان دانشگاه پیام نور در نحوه ارائه آموزش می باشد، در بقیه موارد قوانین مشابه دانشجویان حضوری می باشد.
4. برای رفع مشکلات  دانشجویی مانند تشکیل پرونده، تطبیق واحد، حذف و اضافه، برگزاری امتحان، نمرات و...کاملاً مشابه سایر دانشجویان به مرکز/واحد قبولی خود مراجعه فرمایید.
5. چنانچه دانشجوی ترم جدید می باشید شناسه کاربری شما شماره دانشجویی و رمز عبور کدملی شما می باشد. چنانچه از قبل دارای شناسه کاربری و رمز عبور بوده اید با همان مشخصات می توانید به سیستم وارد شوید. البته نام کاربری شما هم زمان با شروع کلاس فعال خواهد شد.
"کلیه واحدهای درسی غیر نظری شامل دروس عملی، دروس آزمایشگاهی، دروس نظری و عملی، دروس سمینار و روش تحقیق به صورت سنتی و حضوری با سایر دانشجویان سنتی برگزار می شود."
 
                                                       آموزش مجازی دانشگاه پیام نور مشهد