● 
اِثَّلاثا ١٤ شوال ١٤٤٥
گروه های آموزشی * گروه زیست شناسی
 
   
Text/HTML
 
اخبار و اطلاعیه ها
-ابلاغ- نکات مهم آموزشی-آزمایشگاهی مختص کلیه دانشجویان

تاریخ ایجاد   1394/11/24 - 01:12  تعدادمشاهده  1981 بازگشت

نکاتی مهم در امور آموزشی و آزمایشگاهی دانشجویان رشته کشاورزی

 

1- دانشجویان ترم آخر بخوانند:

 

-        دانشجویان ترم آخر می توانند  تا سقف 24 واحد بدون محدودیت و عدم رعایت پیش نیازها انتخاب واحد نمایند.

-     تنها دانشجویانی که با 24 واحد در نیمسال 3952 فارغ التحصیل می شوند (نه با احتساب ترم تابستان)می توانند از این فرصت استفاده نمایند و دانشجویانی با 25 واحد و بالاتر  مشمول این قانون نمی شوند و می بایست سقف 20 را واحد رعایت نمایند.

-    برای گذراندن درس کارآموزی می بایست حتما در ترم دوم یا تابستان اقدام به اخذ درس و سپس با تکمیل فرم مربوطه و گذراندن درس مذکور در یکی از واحدهای مرتبط با امور گروه با هماهنگی استاد کارآموزی اقدام گردد.

-    مسئولیت رعایت کلیه موارد قانونی در امور آموزشی از قبیل رعایت پیش نیازها، همزمانی انتخاب دروس تئوری و عملی، تکمیل واحدهای درسی و غیره تنها بر عهده دانشجو بوده و مسئولیت آن از بابت عدم اطلاع از این دست قوانین متوجه دانشگاه نمی باشد.

 

2- دانشجویان سال اول و کلیه دانشجویان بخوانند:

 

-    مبنای انتخاب واحد و ارائه دروس گروه زیست شناسی در هر ترم برنامه 8 ترمه هر گرایش می باشد که دانشجویان محترم می توانند بر اساس آن انتخاب واحد نمایند. توصیه می شود بر اساس آن اقدام به اخذ درس نمایید.

-    دروس تئوری و عملی (آزمایشگاهی) می بایست همزمان در یک ترم انتخاب شده و نمره قبولی کسب گردد یا درس تئوری قبل از درس آزمایشگاهی آن  پاس شود. در صورتیکه درس تئوری قبول شده و درس عملی آن رد گردد می­توان در ترم های بعدی درس تئوری مورد نظر اخذ شود. اما  اگر  درس تئوری مذکور  حذف گردد می بایست مجددا در ترم های  بعدی درس تئوری و عملی اخذ گردد حتی اگر در درس عملی مذکور نمره قبولی را کسب کرده باشید.

- طبق مقررات آموزشی عدم حضور در 3 جلسه آزمایشگاهی و 2 جلسه بازدید منجر به حذف درس می شود.

- تنها در گروه های تعیین شده (در پرینت انتخاب واحد) در کلاس های آزمایشگاه های حاضر شوید و از حضور در سایر کدگروه ها و کلاس سایر اساتید خودداری نمایید (حتی اگر عنوان درس و نام استاد یکی باشد). اساتید فقط بر اساس لیست دانشجویان خود اقدام به ثبت نمره می نمایند.

- در صورت تمایل به ارائه درس، درخواست کتبی خود را تا قبل از شروع تاریخ حذف و اضافه به کارشناس رشته (ساختمان شماره 5) تحویل نمایید و تا زمان حذف و اضافه حتما در کلاس مورد نظر حضور یابید که غیبت بیش از سه جلسه منجر به حذف درس شما می گردد (حتی اگر بعد از تشکیل جلسات درس را در بازه زمانی حذف و اضافه اخذ کرده باشید).

-        دفتر گروه و آزمایشگاه از پذیرش هرگونه تحقیق، ترجمه، جزوه و غیره از دانشجویان معذور است (حتی با نظر استاد مربوطه). لطفا در این خصوص توجه فرمایید.

-        در مورد زمان و نحوه تشکیل کلاس های عملی مربوط به رشته خود فقط از طریق سایت سهبا ( http://sahba.pnu.ac.ir/sahba ) اطلاع رسانی صورت می گیرد

-        ارائه شماره تماس اساتید به دانشجویان در هیچ صورتی امکان پذیر نمی باشد.خواهشمند است از ارائه این درخواست خودداری نمایید.



 
Text/HTML