● 
اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
 
   
 
برگزاری چهارمین دوره ضیافت اندیشه اساتید و ائمه جماعات دانشگاه های پیام نور کشور در مشهد

تاریخ ایجاد   1394/11/07 - 12:11  تعدادمشاهده  1296 بازگشت

با حضور ائمه جماعات و اعضای هیئت علمی گروه معارف دانشگاه های پیام نور کشور

برگزاری چهارمین دوره توانمند سازی و دانش افزایی در مشهد

چهارمین دوره توانمند سازی و دانش افزایی ائمه جماعات دانشگاه های پیام نور کشور و اعضای هیئت عملی گروه معارف دانشگاه های پیام نور کشور  با حضور 250 نفر در مشهد آغاز بکار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمد صادق جمشیدی راد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه پیام نور کشور گفت ، این دوره در 4 روز و با حضور 90 نفر از اعضای هیئت عملی گروه معارف و 160 نفر از ائمه جماعات دانشگاه های پیام نور کشور به میزبانی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در حال برگزاری میباشد.

دکتر جمشیدی افزود: در این دوره اساتید و ائمه جماعات از برگزاری کارگاه هایی تحت عنوان اخلاق کاربردی، فرهنگ و تمدن اسلامی، اندیشه سیاسی اسلام ، تعلیم و تربیت ، اخلاق حرفه ای و معرفت شناسی بهره مند خواهند گردید و کارگاه طب سنتی اسلامی با هدف ایجاد تنوع و جذابیت نیز برگزار خواهد شد.

دکتر محمد علی داوریار رئیس استان  نیز در مراسم افتتاحیه از حضورائمه جماعات و اساتید گروه معارف  در مشهد ، ابراز خرسندی نمود و برگزاری این گونه دوره ها را جهت توانمند سازی و دانش افزایی اساتید و ائمه جماعات دانشگاه ضروری دانست و از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در دانشگاه پیام نور به جهت پیگیری و برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است چهارمین دوره توانمند سازی و دانش افزایی ائمه جماعات و اعضای هیئت علمی تا روز جمعه مورخ 94/11/9 در هتل محمد رسول ا.. مشهد در حال برگزاری میباشد.