● 
اِجُّمعَة ١٧ شوال ١٤٤٥
 
   
 
برگزاری دومین جشن بزرگ فارغ التحصیلی دانشجویی

تاریخ ایجاد   1395/12/21 - 07:50  تعدادمشاهده  824 بازگشت

دومین جشن بزرگ فارغ التحصیلی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ، در این مراسم که با حضور دکتر حسینی معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استاندار، دکتر حسینی مدیرکل اجتماعی استانداری خراسان رضوی، دکتر داوریار ریاست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی، معاونان اجرایی و آموزشی استان و مدیران ستادی و معاونین مرکز مشهد برگزار شد بیش از 800 نفر از دانشجویان و خانواده های ایشان شرکت داشتند.

در این مراسم که پنجشنبه 19 اسفندماه و در سالن ورزشی امام رضا (ع) مرکز مشهد برگزار شد دکتر جلالی معاون اجرایی و فرهنگی دانشگاه پیام نور مركز مشهد افزود: فارغ التحصیلی از دانشگاه اگرچه عنوانی برای یک اختتام می باشد اما به پشتوانه تجربه، علم و باور می تواند سرآغاز فصل نوینی از زندگی انسان برای دست یابی به مدارج عالی تر باشد.

دکتر محمد علی داوریار رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی نیز با اشاره به توانمندی های فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور افزود: دانشجویان عزیز ما در دانشگاه پیام نور در هر حوزه ای که وارد شده اند پیروز و سربلند بوده اند و سرافرازی خود، جامعه و دانشگاه را سبب ساز شده اند.

دکتر داوریار افزود: در دانشگاه پیام نور 14000خانواده شهید داریم که از این تعداد، 27 نفر شهدای مدافع حرم می باشند که شهیدان مصطفی و مجتبی بختی ، شهید محمد اسدی از شهدای این مرکز می باشند.

دکتر حسینی معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی نیز در این مراسم افزود: ارتقا دانشگاه پیام نور در یک سال اخیر ملموس و قابل تقدیر است و عملکرد دانشگاه توانسته است جایگاه خوبی را رقم بزند.

مشروح سخنان در اخبار بعدی تکمیل خواهد شد.

شایان ذکر است اجرای مراسم هنری توسط هنرمندان مطرح صدا وسیمای خراسان رضوی و تقدیر از دا نشجویان نمونه فارغ التحصیل دانشگاه از بخش های متنوع این مراسم بود که اطلاع رسانی خواهد شد.