● 
اِلخَميس ١ ذو القعده ١٤٤٥
 
   
 
ثبت نام جهت " سومین دوره مسابقات ملی دانشجویی مکانیک سیالات"

تاریخ ایجاد   1396/06/20 - 08:37  تعدادمشاهده  671 بازگشت

 

 

 

محورهای مسابقات  به صورت زیر می باشتد:
1)      آزمایشگاه مجازی (Virtual Lab): این بخش شامل برنامه‌نویسی و شبیه سازی فرآیند یک پدیده‌ی سیالاتی است که از بین موضوعات که در  بخش مربوطه اعلام می شود انتخاب می گردد. تیم‌های شركت‌كننده باید باتوجه به موضوعات اعلام شده در سایت مسابقات نسبت به تهیه برنامه کامپیوتری آزمایش اقدام و قبل از اتمام مهلت مقرر، فایل‌های مربوطه را به دبیرخانه مسابقات ارسال كنند. پس از اعلام نتایج اولیه، تیم‌ها باید در صبح روز اول مسابقات نسبت به تغییرات اعلام شده توسط مسولین مسابقات در برنامه اقدام و نسخه‌ی نهایی را تا عصر همان روز تحویل دهند. در این بخش هر تیم شركت‌كننده می‌تواند حداقل از ۲نفر و حداكثر از 3  نفر  تشكیل گردد. در این بخش تیم‌ها باید یك نفر از اعضای هیات علمی را به عنوان مشاور علمی معرفی كنند.
2)    نماهنگ (Video Clip):  در این بخش هر تیم یک یا حداکثر سه نماهنگ (كلیپ) در رابطه با پدیده های مكانیك سیالات تهیه می کند.
3)    پروژه‌ی عملی: شرکت‌کنندگان در این قسمت پس از ساخت یک یا دو دستگاهی که مشخصات آن در بخش مربوط به پروژه های عملی اعلام شده است با حضور در مکان مسابقات نسبت به معرفی طرح  ساخت و عملکرد دستگاه اقدام می نمایند. در این بخش هر تیم شركت‌كننده می‌تواند حداقل از ۲ نفر و حداكثر از 4  نفر (بجز مشاور علمی)  تشكیل گردد. در این بخش تیم‌ها  باید یك نفر از اعضای هیات علمی را به عنوان مشاور علمی معرفی كنند.