● 
اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
 
   
 
جلسه تودیع و معارفه مسئول اداره مالی مرکز مشهد

تاریخ ایجاد   1398/07/03 - 10:21  تعدادمشاهده  412 بازگشت

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، با حضور جناب آقای دکتر کدیور معاون اجرایی استان ، سرکار خانم دادگر مدیر مالی و آقای میرانی مدیر اداری استان و با حضور سرکار خانم دکتر ضیائی ریاست مرکز و مسئولین واحدهای مختلف دانشگاه پیام نور مرکز مشهد ، جناب آقای حسین رحیمی ، به عنوان مسئول مالی مرکز ، معرفی گردید.

دراین جلسه دکتر کدیور ضمن تقدیر از زحمات تمامی کارکنان مرکز مشهد ، با توجه به مشکلات مالی موجود ، همدلی هر چه بیشتر اساتید و کارکنان را با دانشگاه خواستار شدند. ایشان همچنین  برای تصدی پست های مدیریتی از ریاست مرکز خواستند که شایسته سالاری را سرلوحه امور خود قرارداده و از کارکنانی که دارای فکر و ایده و آماده تلاش و خدمت رسانی هستند بیشتر استفاده نمایند .

در ادامه سرکار خانم دادگر و آقای میرانی در خصوص مسائل مالی و اداری استان توضیحاتی را ارائه نمودند.و نیز سرکار خانم دکتر ضیائی و مسئولین واحدها هم مسائل و مشکلات واحدهای خود را مطرح و مطالبی را ارئه نمودند.

در پایان جلسه پس از تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای اولیائی در مدت تصدی مسئولیت امور مالی مرکز ، جناب آقای حسین رحیمی به عنوان مسئول جدید اداره مالی ، معرفی گردید.