● 
اِجُّمعَة ٢٤ شوال ١٤٤٥
 
   
آخرین اخبار و اطلاعیه ها
اطلاعیه در خصوص نحوه برگزاری آزمونهای پایان ترم تابستان دروس اختصاصی و عمومی

تاریخ ایجاد   1402/05/10 - 11:36  تعدادمشاهده  611 بازگشت


بدینوسیله به استحضار دانشجویان محترم دانشگاه پیام نور مرکز مشهد می رساند: آزمونهای پایان ترم تابستان ۱۴۰۲ (ترم ۴۰۱۳) دروس عمومی به صورت متمرکز کشوری و «غیر حضوری و الکترونیکی» در بستر سامانه ریلاین کشوری به نشانی lms.pnu.ac.ir در ساعت و تاریخ مندرج در کارت شرکت در آزمون (گزارش ۴۲۸) برگزار خواهد شد و آزمون سایر دروس به صورت حضوری در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور می باشد.

یادآوری می شود که کارت شرکت در آزمون (گزارش ۴۲۸) از تاریخ ۹ مرداد فعال و از طریق سیستم گلستان قابل مشاهده و دریافت می باشد. لازم بذکر است که برای دریافت کارت شرکت در آزمون، دانشجویان باید فاقد بدهی شهریه باشند.

با عنایت به اینکه آزمونهای دروس عمومی در سامانه ریلاین کشوری برگزار می شود و کاربری مدیریتی این سامانه در اختیار استانها و مراکز نیست، لذا دانشجویان حتما طی روزهای باقیمانده تا شروع آزمونها با نام کاربری و رمز عبوری که قبلا اطلاع رسانی شده وارد سامانه گردیده و نام کاربری و رمز عبور خود را بررسی نمایند و اگر با خطای رمز عبور مواجه شدند، سریعا مراتب را به واحد امتحانات مرکز مشهد اعلام نمایند تا پیگیری لازم از مدیریت سامانه ریلاین برای بازیابی رمز عبور صورت پذیرد. تاکید می شود اگر دانشجو در زمان مقرر رمز عبور خود را در سامانه مذکور بررسی نکند و در زمان آزمون برای ورود به سامانه با مشکل مواجه شود مسئولیت آن بر عهده دانشجو خواهد بود.

قابل ذکر است زمان آزمون دروس عمومی که بصورت مجازی برگزار می گردد در گزارش ۴۲۸ دانشجو ذکر شده است.

امتحانات تخصصی نیز بصورت حضوری در دانشگاه پیام نور مرکز مشهد برگزار می گردد. امتحانات از ۱۱ الی ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ و مطابق کارت شرکت در آزمون برگزار خواهد شد.
.
شماره صندلی آزمونهای حضوری نیز در سایت پیام نور مشهد اعلام گردیده است.



 

ورود به سایت

نام کاربری:
کلمه عبور:
    
    
Forgot Password?