● 
اِلخَميس ١٦ شوال ١٤٤٥
 
   
آخرین اخبار و اطلاعیه ها
پاسخ به سوالات دانشجویان در رابطه با درس « حفظ جزء 30قرآن كريم »

تاریخ ایجاد   1391/06/04 - 08:35  تعدادمشاهده  4581 بازگشت

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اعلام نمود: درس « حفظ جزء 30قرآن كريم » معادل دو واحد درسي در شوراي آموزشي دانشگاه پيام نور » تصویب و از نیمسال اول ۹۲-۹۱ ارائه می شود.

در راستای پیگیری های صورت گرفته از سوی پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه نیوز، دکتر علیرضا اژدر، اعلام نمود که پیش ثبت نام درس مذکور از روز یکشنبه مورخ ۱۵ مرداد ماه ۹۱ برای دانشجویان حافظ قرآن کریم و علاقمندان به حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم آغاز شده است و دانشجویانی که پیش ثبت نام را انجام داده اند، می بایست با مراجعه به سیستم گلستان پیام نور ثبت نام خود را برای ترم جدید در مهرماه قطعی نمایند.

وی افزود: پیش ثبت نام به منظور سنجش علاقمندی دانشجویان به گذراندن واحد درسی مذکور می باشد و تنها دانشجویانی قادر خواهند بود این واحد درسی را در ترم پاییز بگذرانند که ابتدا پیش ثبت نام و سپس ثبت نام قطعی را انجام داده باشند.

در شهریور ماه سال جاری (ترم تابستان 91-90)دانشجویان آزمونی را من باب این درس نخواهند داشت و آزمون این درس در ترم تحصیلی جدید یعنی مهرماه و همزمان با امتحانات پایان ترم دانشجویان صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش خبرنگار دانشگاه نیوز "دکتر علیرضا اژدر" نکات زیر را از اهم موارد مربوط به این درس ذکر نمودند:

1- درس « حفظ جزء30 قرآن كريم » معادل دو واحد درسي خودخوان محسوب می شود.

2-بدون شهريه است.

3-خارج از سقف واحدهاي تعيين شده می باشد یعنی اگر دانشجویی 20 واحد درسی را برای ترم پاییز انتخاب نمود،می تواند این درس را نیز، علاوه بر آن 20 واحد اخذ نماید.

4-نمره این درس هرچه باشد، در معدل كل دانشجويان مؤثر می باشد.

5- آزمون این درس بصورت تستي می باشد.

6-این درس در حال حاضر کاملا اختیاری می باشد و هیچ الزامی در گذراندن این درس نیست.

نکته آخر اینکه :دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا نیز، می توانند این واحد درسی را انتخاب نمایند.

 



 

ورود به سایت

نام کاربری:
کلمه عبور:
    
    
Forgot Password?