● 
اِجُّمعَة ١٧ شوال ١٤٤٥
 
   
آخرین اخبار و اطلاعیه ها
نکات مهم جهت پذيرفته شدگان نيمسال اول 93-92

تاریخ ایجاد   1392/06/14 - 04:35  تعدادمشاهده  9354 بازگشت

 مقدم پذیرفته شدگان ورودی مهرسال 92 را به دانشگاه پیام نور مرکز مشهد گرامی می داریم

به اطلاع پذیرفته شدگان  گرامی کلیه مقاطع می رساند ثبت نام در این مرحله صرفا به صورت غیر حضوریانجام می شود . لذا از عزیزان تقاضا می شود با مطالعه دقیق مراحل ذیل ، نسبت به ثبت نام غیر حضوری اقدام نمایند و در مرحله ثبت نام غیر حضوری نیازی به مراجعه دانشگاه وجود ندارد.
1-    اسکن مدارک با حجم هر تصویر حداکثر تا 250 کیلو بایت و ترجیحا jpg یا jpeg
2-    مراجعه به سایت گلستان به آدرس : http://reg.pnu.ac.ir در تاریخهای ذیل :
الف : پذیرفته شدگان دوره های فراگیر ورودی مهر 92 : از تارخ 14/6/92 تا 18/6/92
ب: پذیرفته شدگان آزمون سراسری ورودی مهر 92 : از تاریخ 30/6/92 تا 5/7/92
3-    آپلود مدارک وتکمیل مراحل پذیرش غیر حضوری در سیستم گلستان بر اساس دستورالعملی که در سایت گلستان درج خواهد شد .
4-    چاپ فرمهای اخذ تعهد ، مشخصات کامل ، گواهی پذیرش غیر حضوری و برگ درخواست معافیت تحصیلی (ویژه مشمولین)–هنگام تشکیل پرونده حضوری همراه داشتن فرمهای مذکور الزامی است .
5-    24 ساعت بعد از پذیرش غیر حضوری جهتانتخاب واحد به سایت گلستان مراجعه نمایید.
6-    ثبت نام و انتخاب واحد غیر حضوری در این مرحله به اتمام رسیده است . پذیرفته شدگان محترم بایستی  صرفاً بر اساس زمانبندی که تا تاریخ 10/7/92از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد ، جهت تشکیل پرونده حضوری مراجعه نمایند لذا خواهشمند است  زمانهایی که در ذیل گواهی پذیرش غیر حضوری آمده  ملاک قرارندهند.
نکته مهم : با توجه به اینکه در ساعات و روزهای اولیه ثبت نام به علت ازدحام مراجعات به سیستم گلستان ، امکان اشکال در ورود به سیستم گلستان وجود دارد ، لذا از پذیرفته شدگان محترم تقاضا می شود با حفظ آرامش ، در ساعات پایانی روز و در زمان مناسب نسبت به ثبت نام غیر حضوری اقدام نمایند .
توجه :شروع کلاسهای درسی از23/6/92 بوده  وشرکت در کلاس منوط به پذیرش حضوری نمی باشد .
مدارک مورد نیاز که بایستی جهت ثبت نام غیر حضوری اسکن و  آپلود شوند :( به پذیرفته شدگان عزیز توصیه می شود قبل از شروع مراحل پذیرش غیر حضوری مدارک ذیل را آماده نمایند .)
1- اصل شناسنامه 2-اصل  کارت ملی 3-عکس 4 - مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیف (ویژه .آقایان)        5- گواهی تاییدیه استفاده کنندگان از سهمیه های ایثارگری و کارمندی  6- مدرک کارشناسی و کاردانی (ویزه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد) 7- اصل مدرک دیپلم متوسطه ( ویژه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ) 8- اصل مدرک پیش دانشگاهی ( ویژه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی )  9-رسید پستی تاییدیه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی ( ویژه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی . این عزیزان با همراه داشتن تصویر پیش دانشگاهی به باجه های پستی مراجعه و رسید دریافت نمایند . ) 10- اصل مدرک کاردانی ( ویژه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی نا پیوسته و افرادی که با مدرک کاردانی در کنکور شرکت نموده اند .)
تذکرات مهم :
1-  پذیرفته شدگانی که تا تاریخ  31/6/92 موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی و یا کارشناسی نشده اند تحت هیچ شرایطی مجاز به ثبت نام نیستند . این عزیزان تا دیماه صبر کنند و در صورت ابلاغ بخشنامه جدید از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد. لذا از این عزیزان تقاضا می شود از مراجعه به دانشگاه جدا خودداری فرمایند .
 2-  به اطلاع پذیرفیه شدگانی که از دانشگاه قبلی تقاضای معادلسازی دارند می رساند، مراحل معادلسازی آنها در زمان پذیرش حضوری انجام می شود . این دانشجویان در زمان انتخاب واحد نسبت به انتخاب دروس دیگر اقدام نموده و در صورتی که با خطای عدم رعایت پیش نیاز سیستم مواجه می شوند ، جهت رفع خطا به کارشنای رشته خود مراجعه نمایند .
3- پذیرفته شدگانی که متقاضی معافیت تحصیلی می باشند ، بایستی پس از ثبت نام غیر حضوری و دریافت فرم گواهی پذیرش غیر حضوری و فرم درخواست معافیت تحصیلی ،با در دست داشتن مدارک ذیل جهت تقاضای صدور معافیت تحصیلی به آقای علیمرادی ( ساختمان مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی – طبقه منهای یک ) مراجعه نمایند . بدیهی است هنگام تشکیل پرونده حضوری ، همراه داشتن برگ معافیت تحصیلی الزامی است . ضمنا پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد به طبقه دوم – واحد تحصیلات تکمیلی مراجعه نمایند .
مدارک مورد نیاز جهت تقاضای صدور معافیت تحصیلی
1-گواهی پذیرش غیر حضوری
2-فرم درخواست معافیت تحصیلی
3 – دو قطعه عکس
4-اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی
5-اصل و تصویر شناسنامه
توضیح : دانشجویان گرامی هنگام مراجعه به دانشگاه برای پذیرش حضوری بایستی اصل تمامی مدارکی را که اسکن نموده اند، بهمراه داشته باشند
                                                                            اداره آموزش دانشگاه پیام نور مشهد


 

ورود به سایت

نام کاربری:
کلمه عبور:
    
    
Forgot Password?