● 
اِجُّمعَة ١٧ شوال ١٤٤٥
 
   
آخرین اخبار و اطلاعیه ها
مراحل ثبت نام پذيرفته شدگان جديد دانشگاه پيام نور مشهد

تاریخ ایجاد   1392/07/05 - 02:37  تعدادمشاهده  4599 بازگشت

 مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان جدید دانشگاه پیام نور مشهد به شرح ذیل اعلام می شود:

1- مراجعه به سایت گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir جهت پذیرش غیر حضوری و دریافت فرمهای مربوطه . (فرمها را تا زمان ثبت نام حضوری نزد خود نگهدارید)
2- 24 ساعت بعد جهت انتخاب واحد مجددا به سایت مذکور مراجعه نمایید . (توصیه می شود پذیرفته شدگان عزیز قبل از شروع به انتخاب واحد به سایت دانشگاه پیام نور مرکز مشهد به آدرس(pnum.ac.ir) مراجعه نمایند و لیست دروسی را که باید در طول دوران تحصیل بگذرانند را اخذ نموده و بر اساس آن انتخاب واحد نمایند)
3- گزارش پرداخت شهریه را از سایت گلستان اخذ نموده و نسبت به پرداخت آن اقدام نمایید .
4- برنامه کلاسی خود را از سایت دانشگاه پیام نور مرکز مشهد(pnum.ac.ir) اخذ نموده و در کلاسها شرکت نمایید . (لازم به توضیح است که شرکت در کلاسهای دروس نظری اجباری نیست . بدیهی است در اینصورت نمره میانترم به دانشجو تعلق نمی گیرد و امتحان پایانی وی از 20 تصحیح می گردد . البته شرکت در کلاسهای عملی ، کارگاهی و آزمایشگاهی الزامی است .
5- بر اساس زمانهایی که در همین سایت اعلام خواهد شد جهت تشکیل پرونده حضوری مراجعه نمایید . (به پذیرفته شدگان عزیز تاکید می شود تا وقتی که زمان تشکیل پرونده حضوری در سایت اعلام نشده از مراجعه جهت تشکیل پرونده جدا خودداری نمایند . بلکه صرفا در زمانهایی که اعلام خواهد شد مراجعه گردد ).
اداره آموزش دانشگاه پیام نور مرکز مشهد


 

ورود به سایت

نام کاربری:
کلمه عبور:
    
    
Forgot Password?