● 
اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
 
   
 
 
اخبار و اطلاعیه ها
نشست دانشجویان انجمن علمی گروه کامپیوتر دانشگاه با ریاست استان

تاریخ ایجاد   1395/05/26 - 12:24  تعدادمشاهده  1794 بازگشت

نشست اعضای انجمن علمی دانشجویی کامپیوتر با ریاست استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست مهندس ال شیخ، مدیرگروه کامپیوتر دانشگاه پیام نور مشهد به معرفی دستاوردهای علمی دانشجویی رشته پرداخت و هم چنین با تاکید بر توانمندی های بسیار زیاد موجود در دانشجویان بر لزوم اختصاص یک آزمایشگاه تخصصی کامپیوتر به منظور افزایش کارایی علمی دانشجویان اشاره نمود.

در ادامه مهرداد ملکی، دبیر انجمن علمی کامپیوتر و نایب دبیر شورای دبیران انجمن های علمی دانشگاه به نمایندگی از دانشجویان به بیان مسایل و چالش های موجود در فعالیت های دانشجویی پرداخت. وی با تشکر از فضای تعاملی مثبت بوجود آمده در دوره ریاست جدید استان به بیان دستاوردهای علمی انجمن از جمله راه یابی به مسابقات نهایی برنامه نویسی غرب اسیا، داوری در مسابقات برنامه نویسی و کسب عناوین متعدد در مسابقات شبیه سازی رباتیک در کشور پرداخت.

دکتر داوریار، ریاست دانشگاه پیام نور استان نیز ضمن ابرازی خرسندی از تکاپوی علمی موجود در بین دانشجویان افزود: حاصل و ثمره تلاش کلیه دانشگاهیان، ارتقای علمی همراه با رضایت در بین دانشجویان می باشد.

عضو شورای دانشگاه با اشاره به راه اندازی مرکز رشد و فناوری دانشگاه همزمان با سال جدید تحصیلی از اختصاص فضای تخصصی مناسب به دانشجویان نخبه و خلاق دانشگاه به منظور بروز استعدادها و حرکت پرشتاب در مسیر علم و نوآوری خبر داد.

دکتر رحیمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه نیز در ابتدای این نشست با اشاره به ضرورت تحصیل همراه با عمل، بر لزوم فراگیری دوره های مهارتی تکمیلی و تاکید بر دوره های کارورزی کاربردی مطالبی را بیان کرد.



 
Text/HTML

 

 
زیرمجموعه واحد فرهنگی