● 
اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
 
   
 
 
اخبار و اطلاعیه ها
بیانیه دعوت به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دانشگاه پیام نور مشهد

تاریخ ایجاد   1394/11/21 - 08:28  تعدادمشاهده  1640 بازگشت

 

بیانیه دعوت دانشگاه پیام نور مشهد به شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَالْفَجْرِ ﴿۱ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿۳ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ ﴿۴
انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری بود که می‌خواست رهاننده‌ مردم از بند استبداد و استعمار و تامین کننده حقوق اساسی، کرامت و حرمت آنها باشد.
ایام‌الله دهه فجر یاد‌آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده و از خون جوانان خویش مزرعه دین را آبیاری کردند.
22 بهمن نیز روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.
اکنون انقلاب اسلامی، در حالی سی ‌و هفتمین سال پیروزی خود را جشن می گیرد ، که وعده الهی بنیانگذار کبیر انقلاب مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق است.
آری امواج خروشان بیداری اسلامی در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی شکل گرفته و عرصه را بر دشمنان اسلام تنگ کرده است.
دانشگاه پیام نور مشهد ضمن گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر قیام عاشورایی ملت مسلمان ایران ،از تمامی اعضای محترم هیئت علمی ،کارکنان و دانشجویان دعوت می نماید، به منظور تجدید بیعت با مقام معظم رهبری  و شهدای انقلاب اسلامی در راهپیمایی یوم‌ا... 22 بهمن، همراه با آحاد ملت ایران حضور بهم رسانند و بار دیگر در این حماسه بزرگ ، شرکت نمایند .
 

 


 
Text/HTML

 

 
زیرمجموعه واحد فرهنگی