● 
اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
 
   
 
 
اخبار و اطلاعیه ها
مراسم تجلیل از ورزشکاران دانشجویان دختر

تاریخ ایجاد   1395/12/11 - 01:11  تعدادمشاهده  1852 بازگشت

مراسم تجلیل از دانشجویان دختر قهرمان ورزشی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با حضور دکتر داوریار ریاست دانشگاه پیام نور استان، دکتر کاظمیان معاون اجرایی استان و مدیران ستادی برگزار شد.

دکتر محمد علی داوریار با اشاره به اقدامات ارزشمند دانشگاه پیام نور افزود: دکتر رستمی ابوسعیدی ریاست عالیه دانشگاه پیام نور با سیاستگذاری ویژه در حوزه های فرهنگی، ورزشی  درکنار علم و پژوهش حقیقتا نه تنها مدیریت، بلکه فراتر از آن به رهبری متوازن دانشگاه اقدام نموده اند که با لحاظ جمعیت، وسعت، دانشگاه پیام نور به اندازه چندین وزارتخانه کار و انرژی می طلبد.

عضو شورای پیام نور کشور در ادامه افزود: افتخار می کنم که در جمع دانشجویان قهرمانی حضور دارم که با تلاش و کوشش خود برای خود و دانشگاه شان ایجاد برند می کنند.

وی افزود: هرکجا نام دانشگاه پیام نور به زبان می اید با افتخار سرتان را بالا بگیرید، چون افتخار افرینید.

دکتر داوریار در انتها با اشاره به برگزاری  نشست های یک روزه ملاقات عمومی افزود: از اولین روز فعالیت در دانشگاه، معتقد به ارتباط راحت و صمیمی با دانشجویان بوده ایم و به لطف خدا تا کنون بیش از 50 نشست یک روزه ملاقات عمومی به صورت ثابت در یکشنبه هر هفته برگزار شده است تا دانشجویان بتوانند به راحتی مسائل و مشکلات خود را بیان کنند چرا که حضور در جمع دانشجویان انرژی افرین است مساله ای که شاید در کمتر دانشگاهی مسبوق به سابقه باشد.

وی افزود: سامانه پیامکی ارتباط مستقیم با ریاست استان هم خریداری و تجهیز شده است که دانشجویان شهرستان ها که امکان حضور در مشهد را ندارند می توانند مستقیما مسایل خود را به بنده منعکس نمایند که در تا نیمه اسفندماه اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون اجرایی پیام نور استان: تجهیز سالن تربیت بدنی تا پایان سال

دکتر سینا کاظمیان معاون اجرایی پیام نور استان نیز ضمن تبریک به دانشجویان افزود: امیدواریم با تلاش شما دانشجویان این موفقیت ها همچنان تداوم داشته باشد. وی افزود: با تلاش صورت گرفته از امروز با ورود بالابر به مرکز مشهد کار تجهیز و روشنایی نهایی سالن ورزشی امام رضا (ع) شروع شده و تا پایان سال به استاندارد بسیار مطلوبی دست پیدا خواهد کرد.

در هیچ دوره مدیریتی تا این میزان از ورزش حمایت صورت نگرفته است

در ابتدای این نشست، دکتر نخعی نیازی مدیرگروه تربیت استان و سرپرست کاروان اعزامی افزود: با تلاش دانشجویان و حمایت های ویژه ریاست استان و همچنین برنامه ریزی مناسب به جهت انجام تمرینات پیش از اعزام، کاروان ورزشی دختران ورزشکار پیام نور خراسان رضوی با نام کاروان علی ابن موسی الرضا (ع) موفق به کسب عناوین مختلف قهرمانی ونایب قهرمانی شد وکاروان 35 نفره با 21 مدال رنگارنگ و 3 رتبه تیمی نام پیام نور خراسان رضوی را دوباره بر سر زبان ها انداخت.

دکتر نخعی نیازی فزود: به عنوان عضو هیات علمی رشته تربیت بدنی دانشگاه باید از حمایت های ویژه دکتر داوریار تشکر نمود چرا که در هیچ دوره ای به اندازه دوران مدیریت ایشان بحث توجه به ورزش و حضور و حمایت مالی و معنوی ازین حوزه وجود نداشته است.

شایان ذکر است کاروان ورزشی دختران دانشگاه پیام نور خراسان رضوی به سرپرستی خانمها نخعی نیازی، اکبری، امینیان، حجی زاده، عرب حصاری و مربی گری خانم ها ترکمنی، مرادی، اصغری، داوطلب، طیرانی و با همراهی جناب اقای آذربنیاد به این مسابقات اعزام شدند که با کسب نتایج زیر به کار خود پایان دادند. 

شنا:کسب 7 مدال طلا.4 نقره و 5برنز___نائب قهرمان مسابقات

تکواندو:کسب 2 مدال طلا و 1برنز___ نائب قهرمان مسابقات/.انتخاب دو نفر از بازیکنان جهت یونیورسیاد دانشجویان چین تایپه.

بستکتبال سه نفره: مقام سوم

 

والیبال: نائب قهرمان مسابقات

 



 
Text/HTML

 

 
زیرمجموعه واحد فرهنگی